Onze laatste
Sneak Previews
- Ontvang jouw woningmatch via WhatsApp
- Toegang tot ons aanbod vóórdat het online staat
- Loop voor op andere woningzoekers

10.0
Monique was our buying agent for our new home in Haarlem and then our selling agent for our apartment in Amsterdam. Extremely happy with the experience overall! She is an intelligent woman, has great communication skills, easy to reach, takes action quickly, and has great work ethic overall. She had our back throughout the entire process and that’s exactly what we needed for both the purchase and the sale. Cannot recommend her enough!
Een funda gebruiker
Via: Funda
10.0
Deskunidge makelaar voor aankoop, advisering en taxatie. Gebruik gemaakt van de diensten als aankoopmakelaar alsook voor taxatie tbv. bancaire financiering.
Marc de Groot
Via: Google
10.0
Ik ben erg tevreden over Keijser en Drieman. Hier ben ik heel goed geholpen door Monique. Het was een lange zoektocht en we hebben best wat woningen bekeken, maar uiteindelijk heb ik echt precies gevonden wat ik zocht!
Wat ik fijn vond is dat Monique goed wist wat ik wilde en rekening hield met mijn wensen, kritisch was waar nodig en goed meedacht. Daarnaast was ze goed bereikbaar en kon ik altijd wel prettig met haar schakelen. En ook niet onbelangrijk: we konden vaak goed lachen met elkaar. Dat maakt een traject als dit toch een stuk leuker en ontspannender.
Nu vooral heel erg blij met mijn nieuwe, toffe woning! :)
Wat ik fijn vond is dat Monique goed wist wat ik wilde en rekening hield met mijn wensen, kritisch was waar nodig en goed meedacht. Daarnaast was ze goed bereikbaar en kon ik altijd wel prettig met haar schakelen. En ook niet onbelangrijk: we konden vaak goed lachen met elkaar. Dat maakt een traject als dit toch een stuk leuker en ontspannender.
Nu vooral heel erg blij met mijn nieuwe, toffe woning! :)
Sven van der Meer
Via: Google
10.0
In een onrustige tijd waren de makelaars van Keijser & Drieman Haarlem de kalme, betrouwbare partner die wij nodig hadden. Goed advies, goede communicatie en regelmatig overleg hebben ons perfect geholpen bij het maken van lastige besluiten.
rick rusman
Via: Google
10.0
Monique Burggraaf is een hele ervaren en sympathieke makelaar die alles weet van de makelaardij in Haarlem
Een funda gebruiker
Via: Funda
10.0
Stefan is helder en snel in de communicatie. Hij denkt mee en geeft goede informatie en adviezen die helpen om keuzes te maken. Door belangstellenden 1 op 1 te ontvangen, had hij na de biedingen een redelijk beeld van de achtergrond van de mogelijke kopers en daarmee op de haalbaarheid van de verschillende biedingen.
Herman de Neef
Via: Funda
9.5
Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van onze makelaar bij de verkoop van onze woning. Vanaf het eerste contact merkten we direct de deskundigheid en betrokkenheid. We kregen een duidelijk en uitgebreid verkoopadvies, waardoor we precies wisten wat we konden verwachten tijdens het proces.
De communicatie was uitstekend: na iedere bezichtiging ontvingen we direct een terugkoppeling en werden de verwachtingen helder met ons gedeeld. Ook was de makelaar altijd goed bereikbaar voor vragen, bijvoorbeeld over het papierwerk of andere praktische zaken.
Gedurende het hele traject voelden wij ons echt gesteund. Van de voorbereiding van de verkoop tot en met het bezoek aan de notaris werd alles professioneel en zorgvuldig begeleid.
Kortom: een zeer prettige samenwerking met een deskundige, bereikbare en betrokken makelaar. Absoluut een aanrader!
Een funda gebruiker
Via: Funda
8.3
Super fotograaf!
Korte lijnen, directe communicatie met Stephan en Nicky!
Denken goed mee en pakken door!
Een funda gebruiker
Via: Funda
10.0
Zonder Stefan, hadden wij eigenlijk geen stuk tuin gehad dat even ten eerste! De onderhandelingen die Stefan voor ons heeft verricht tijdens het proces voor de koop van het huis was echt top!
Qua communicatie echt een hele dikke 10, van meerdere keren per week bellen om ons op de hoogte te houden van de progressie in de aankoop van het huis tot een volledige uitleg via whatsapp na etenstijd.
niks was te gek eigenlijk.
Snel, duidelijk en vooral vriendelijk! Voor ons de perfecte combinatie.
Dankjewel Stefan voor de support en de hulp die je ons geboden hebt!
We zijn je tot de dag van vandaag nog steeds dankbaar.
ricardo pruimboom
Via: Funda
8.5
Alles ging prima goede begeleiding .
Geruststellende adviezen.
Kortom .. alles naar tevredenheid verlopen!
Een funda gebruiker
Via: Funda


